keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Putki vaan jatkuu! (;

Hihhih! Nyt on tasan 50kg! Melko varmasti huomenna laskee siis jollain 4 -alkavaan. Voi tätä tunnetta. Oon onnellinen ja piukeena, ku mikäki ilmapallo. Tupakkaakaan en oo polttanu viikkoon. Pääsen ehkä IRTI! Ja väkeviin en oo koskenu viime viikonloppuna. Välillä toi pullo karpalo viinaa mun sukka laatikossa houkuttelis niin tosi paljon, mutta vaihteeks oon ainakin onnistunu pitään näpit erossa. Eli nyt menee kaikin puolin hyvin! Ihmis suhteet ei jaksa kiinnostaa paskaakaan. Ihmiset vaan ei enää kiinnosta. Mä oon ku kylmä kova kivi, jota ees rakkaimmat ihmiset ei särje. Ehkä mä vihdoin pystyn keskittyyn kaikkein tärkeimpään, laihduttamiseen.

Jotenkin autuas olo. Tämän päivän soolo joulukonsertissa meni varsin hyvin, koulussa menee myös hyvin ja se tunne kun tietää sen pian loppuvan on TAIVAALLINEN! Suunnittelen jo kaikkea ihanaa tekemistä joululomalle. Aion lukealukealukea, tehdä käsitöitä(ehkä jonkun paidan ja mekon) ja toteuttaa ihanan uuden diettini! Päätin aloitta nimittäin ABC-dietin ilman, että koskaan menee yli 800kcal. Ja päivässä pitää muuten polttaa vähintään 200kcal. Tätä uuteen vuoteen asti, ja sitten mä saatan jo yltää 47kg tai alle! Happy me!

- My feelings for you

2 kommenttia:

  1. ihana lukea sulta vähän iloisempi postaus tällä kertaa ja että oot hyvillä fiiliksillä :) ja vaikka sua et nyt kiinnostaisikaan ihmiset niin älä kuitenkaan hylkää sulle tärkeitä ihmisiä :( tsempit ja halit sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva:) tuntuu että mikään ei bois viedä mun onneeni tällä hetkellä pois:) Jep. Pitää kai silti varoo, etten menetä ketään, koska kadun aina sen jälkeen. Ja samooin!<3

      Poista