tiistai 10. joulukuuta 2013

Vihdoin hallinnassa -fiilistelyä

Aloitin eilen lukemaan Kira Poutaisen: Ihana Meri kirjaa. Suosittelen kyllä kaikille. Oon ny reilussa puolessavälissä ja laihdutus mode sen ansiosta täysillä! Mielentöntä thinspoo se sen päähenkilön laihtuminen ja täydellisiä vinkkejä. Kirjotin jopa joitain asioita siitä ylös! Eli jos laihdutus motiivi haussa, napatkaa toi kirja käteenne ja LUKEKAA!:)

Ihanaa vaan hölläillä koulussa. Ei kokeita, ei läksyä ja tunneillakin vaan kattellaan dokumentteja ja leffoja. Äiti lupasi mulle uuden puhelimen joululahjaks ja ajattelin tota samsung s3, koska pidän tosi paljon sen muotoilusta! Fantastisen upeaa, kun huomioi, että kirjoitan tätä blogiakin vain puhelimella. Ehkä voin saada tähän hieman enemmän loistoa niin:D

Tänään käytiin ostamassa mulle uusi joulukonsertti/joulujuhla mekko, koska sopivaa ei ollu kaapissa. Otin mekon kokoa xs käteeni ja päätin sovittaa sitä... TÄYDELLINEN! Vyötärö oli vähän väljä, mutta se sopi mulle silti ihan perfect!

Illalla mittasin itteni vyötäröltä: 60cm
Paino:50kg... Siitä oon huolissani. Oon meinaan lihonnu. No nyt alkaa super tsemppi! Onne laihduttamiseen teille muillekkin vaan!:)

2 kommenttia:

  1. todella hyvä kirja!! Luin tuon muutama vuosi sitten ties kuinka monta kertaa :D mutta älä kuitenkaan ala siitä hirveästi laihdutusvinkkejä ottamaan jooko :( <3 motivaationa toimii kyllä hyvin. onko sulla muuten jotain tavoitepainoa uudeksi vuodeksi? Paljonpaljon tsemppiä, voimia ja haleja sinne :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ihanaa tsemppiä pullollaan koko kirja. Uuden vuoden tavoite paino on, että PAKKO olla alle 50kg, mutta sen tarkempaan en ole miettinyt. Ajattelin ehkä n.47kg.
      Haleja sullekkin<3 ja kiitos ihanasta kommentista!:)

      Poista