torstai 12. joulukuuta 2013

I'm Fucking gonna do it this time!!!

Päätin, että nyt on pakko alkaa käyttäytyä positiivisemmin. Kaikki tää paskamainen fiilis saa lähtee (tulee olemaan vaikeeta...) ja painua helvettiin! Positiivisella asenteella kaikki toimiikin paremlin. Laihdutus motivaatio kasvaa ja lukemat vaa'alla pienenee. Eli kaikkein tärkeimmän mukaan mennään, laihdutuksen tietty.

Tänään on mennyt kyllä täysin perseelleen, sitä vaan ei voin noin unohtaa. Sen verran pahoja lukuja on tullut syötyä. Ainakin yli 1000kcal. Se on hirvittävästi! Nyt mun oikeesti on pakko tsempata. Ilta paino oli 50,9 eli painoindeksi tällä hetkellä 17,00. Tasan. Olen pettynyt! Tavoite mulla olis meinaan kuitenkin saada se alle 16 tai 16.

Joulu hirvittää tosissaan! Kaikki se ruoan paljous ja herkut. Mutta mä oon päättäny, etten lihoa yhtään. Mä vaan pysyn samassa tai laihdun eli yli 51kg ei saa mennä yli. Tietysti tavoitteena uudeks vuodeks olis reippaasti alle 50kg, vaikka 48-47kg noin about.

Tällä kertaa mä saan tän kaiken tehtyä! Tää kaikki lähtee käyntiin NYT!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti