torstai 19. joulukuuta 2013

Look left, look right, still gonna fight?

Nää on nyt taas niitä päiviä, jollon positiivinen asenne kuuluu vaan tonne kaukasiin tavotteisiin. Aamupäivä meni tosi hyvin, onnistuin paastoamaan. Iltapäiväkin melko prima, mutt illalla... Illalla porukat pakotti mut syömään 3 pizza sliceä ja kupin kaakaoo. Vahvoista vastusteluista huolimatta.

Mun olo on hirmu huono, tekis mieli repiä koko vatsa irti. Yhhh... Pizzaa!!?? Onko mitään rasvaisempaa ja pahempaa? Olen niin tosi pettynyt itseeni, olisi vain pitänyt tehdä jotain paremmin, en tiedä miten, mutta varmasti olisi ollut parempi vaihtoehto!

Välillä tuntuu niin epäoikeuden mukaselta, että just minulle on tullut tää syömis vammailu. En mä koskaan olis itsestäni uskonut. Toisaalta voin pitää itseeni äärimmäisen onnekkaana, koska mun on pakko tehdä tätä ja näytän tän ansiosta vielä joku päivä upeelta. Silti toivon ehkä enemmän, että pystyisin olemaan ahdistumatta jokaisesta purasusta ja jokasesti kulauksesti. Kalorit pyörii ympäri päätä koko ajan ja vatsa riehuu. Muistan illalla jokaisen kalorin jonka oon mun vatsaani tiputtanut ja suurimman osan perus ruoka-aineiden kalorimääristä osaan ulkoa.

Paha sanoa kumpaa haluan enemmän. Jospa valitsen sen, kumpi on helpompi toteuttaa... Eli laihduttaminen ja pakko-oireilu. Ei se mitään. Kyllä mä selviän.

Selviänhän?

2 kommenttia:

  1. Hirmusti tsemppii sulle! Sä selviit, vaikka väkisin, mutta kuitenkin! ♡ Jos yhtään helpottaa nii et oo yksin ajatuksies kanssa. En väitä että voisin täysin tietää miltä susta tuntuu, mut ainaki tilantees kuulostaa tutulta!

    VastaaPoista
  2. :3 kiva kuulla, etten oo yksin, ehkä maaima ei ookkaan kääntynyt vaan mua vastaan;D ja tsemppii sinnekkin! Me selvitään;)

    VastaaPoista